Agencja
interaktywna
Viral marketing w Social media

Viral marketing w Social media  

Na wstępie truizm: Internet i internauci nigdy nie śpią. Niezwykle istotne jest szybkie reagowanie nie tylko na kryzysy, działania konkurencji, ale również na nadarzające się do zwrócenia na siebie uwagi okazje. Monitoring Internetu i Social Media to jedno, a szybka profesjonalna reakcja to drugie.

Zdarzeniem z tego roku, które przejdzie do historii marketingu będzie na pewno niecodzienna sytuacja, w której piłkarz Suarez pogryzł innego piłkarza w czasie Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Internet zareagował w mgnieniu oka.

Najwięksi gracze FMCG wykorzystali szybko okazję żeby skomentować sytuację.

Mieliśmy w skali krajowej piłki nożnej podobną okazję do wykorzystania i to zrobiliśmy. Kibice drużyny Lech Poznań po kolejnej przegranej swojej drużyny wzięli sprawy w swoje ręce i umieścili na FB informację o konieczności odejścia z drużyny trenera o nazwisku Rumak. Całość okrasili hasłem: „Rumakowi do widzenia. NA RUMAKU DO TARTAKU.”

Prowadzimy kompleksowe działania komunikacyjne (również Social media) dla Tartaku Burkietowicz, więc szybko na profilu klienta umieściliśmy stosowną informację. Wersje początkowo były dość mocne w wyrazie, a zakończyło się na czymś wyważonym, aby nikogo nie urazić.

Efekt to jeden z największych zasięgów wśród postów z sierpnia i największa ilość osób, które o nim mówiły.

rumakowi dziekujemy

Podsumowując całą akcję: Rumakowi dziękujemy :)