Agencja
interaktywna
Szybcy i madrzy czyli jak skutecznie zarzadzać firmą

"Szybcy i mądrzy", czyli jak skutecznie zarządzać firmą i projektami.  

Skuteczne zarządzanie czasem, ludźmi, projektami to marzenie każdego managera. Nie jest to łatwe, więc czerpiemy wiedzę od najlepszych. W 2000 roku Pan Mark Breier - współtwórca hiperwzrostu firmy Amazon.com – opisał najlepsze jego zdaniem praktyki, które pomagają osiągać sukces w biznesie.

Recenzja książki pt. „Szybcy i mądrzy. Decyzja w 10 sekund”. Najlepiej się jej nauczyć na pamięć.

Co w treści?

To opowieść o skutecznym zarządzaniu z masą praktycznych wytycznych dla czytelników.
 
Oryginalny tytuł książki „The Ten-Second Internet Manager” wskazuje na Internet jako pole na którym należy zastosować prezentowane w książce rozwiązania. Po piętnastu latach od premiery książki okazuje się, że metody zarządzania przedsiębiorstwem, projektami i komunikacją rekomendowane dla spółek internetowych w 2000 roku zastosowane roku 2015 się idealnie sprawdzają.

Ujmująca w tej książce jest dynamika, prostota rozwiązań i skupienie się na celach związanych ze zdobywaniem i utrzymaniem klienta. Każde przeczytanie i wdrożenie kolejnego rekomendowanego rozwiązania powoduje, że biznes rośnie w siłę a praca przynosi jeszcze więcej satysfakcji.

Ulubione cytaty

„Ustal bardzo konkretne cele i wypruwaj sobie żyły, żeby je osiągnąć”

„Zbyt wiele firm przyjmuje założenie, że dokonanie sprzedaży oznacza zadowolenie klienta. Prawda jest taka, że ludzie, którzy kupują, często wcale nie są zadowoleni. Ogólnie rzecz biorąc, odczucia klientów przy dokonywaniu zakupów zdecydują, czy staną się orędownikami lub terrorystami”

Dla kogo?

Managerowie, prezesi, właściciele firm, dyrektorzy sprzedaży.

Plusy

180 stron połkniesz jednym tchem. Mądre spostrzeżenia, proste recepty, czytelne podziały treści. Dobrze przetłumaczony tytuł. Przykłady z firm działających na dużą skalę. Styl daleki od niepotrzebnego patetyzmu. 

Minusy

Tandetna okładka. 

--

Autor: Marcin