Agencja
interaktywna
Plemioma 2.0

Plemioma 2.0 - społeczności w Internecie  

Społecznościowe atrybuty - 2.0 - w tytule  świadczyć mają o współczesnym charakterze tej książki. Niestety jest to chyba zabieg wydawcy i tłumacza ponieważ tytuł oryginalny stawia akcent w innym miejscu „We Need You To Lead Us”. Dla pomysłodawców takiego tytułu 0:2 .


Treść
Przebrnąć przez gąszcz myśli autora wielu bestsellerów nie jest łatwo. W książce znajdziemy całą masę, chwytliwych i modnych haseł problem jednak z odnalezieniem głównej myśli, jakiegoś klucza, który spinał by książkę klamrą. Chyba za dużo tu nastawienia na kolejny bestseller a za mało ciekawej, odkrywczej myśli i lekkiego pióra.     

Autor opisuje „plemiona” we współczesnym świecie. Że istnieją i zawsze istniały wiemy od czasu naszych pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra, pra przodków. To, że komunikują się przez Internet wiemy od czasu jak został powołany do życia. Masa przykładów wykorzystanych w książce dość naciąganych.  

Wybrany cytat
„Czy mogę Cię prosić o przysługę? (…) Podaruj komuś egzemplarz tej książki. Błagaj obdarowanych, by oni również dokonali odpowiedniego wyboru. Oni są nam potrzebni. Ty jesteś nam potrzebny. Nieś tę wiadomość światu. Dziękuję”

Dla kogo?
Specjalistów e-marketingu i social media w małych, średnich i dużych firmach, szczególnie tych zainteresowanych trendami społecznościowymi.  

Plusy
Twarda oprawa.

Minusy
Nic nowego jak na wydanie z 2010 roku.

Chcesz mimo wszystko przeczytać? Zamów książkę >