Agencja
interaktywna
E-commerce Berlin Expo 2016

E-commerce Berlin Expo 2016 – świetny pomysł i średnie wykonanie.  

Spotkanie biznesowe E-commerce Berlin Expo 2016 to wielkie rozczarowanie poziomem organizacyjnym, niewykorzystanym potencjałem i niezrozumiałą dla nas formułą biznesową.

Organizatorzy

E-commerce Berlin Expo

Naszym zdaniem

Z punktu widzenia odwiedzającego E-commerce Berlin Expo formuła bezpłatnego wejścia na wykłady jak najbardziej się podoba. Nic nie tracisz a możesz coś ciekawego się dowiedzieć. Niestety z punktu widzenia potencjalnego wystawcy nie rozumiemy formuły biznesowej. Mamy nadzieję, że poza kosztami i wycieczką do Berlina coś się zyskuje. Może się niebawem dowiemy?!

Tematyka targów

Wszystko wokoło E-commerce z punktu widzenia prelegentów mniej lub bardziej się nam podobających.

Interesujące

Mieliśmy okazję zobaczyć prezentacje firm z wielu krajów i można powiedzieć, że z jakością było różnie. Na pewno poniżej naszych oczekiwań. Podobały nam się prelekcje:

  • OTTO
  • Divante
  • Danone
  • Audioteka.com
  • Bundesverband Onlinehandel e.V. BVOH

plusy dodatnie w czasie imprezy

Berlin i jego mieszkańcy.

Organizacja imprezy

Formuła darmowego wejścia zaniżyła standard do którego przywykliśmy. Niestety miało to wpływ na odbiór poszczególnych wykładów. W kilku przypadkach prelegenta było słychać tylko w pierwszych trzech rzędach a odwiedzający przeszkadzali sobie wzajemnie rozmawiając w trakcie prelekcji przez telefon. Organizatorzy i obsługa nie zwracali na to uwagi. Szatnia zdaje się była wydajna, ale z niej nie korzystaliśmy bo temperatura w budynku była bardzo zmienna. Po pojawieniu się w wejściu do budynku pojazdów z jedzeniem cały parter "pachniał" stołówką przez kilka godzin.

Wrażenie było takie, że nikt wcześniej nie organizował imprezy w tych zabudowaniach, albo miały one inny charakter.

Logistyka

Parking zlokalizowany był niedaleko miejsca spotkania, więc nie możemy narzekać. Cena parkingu była akceptowalna tak jak też trasa dojazdu z Poznania.

Podsumowując

Nic szczególnego. Patrząc z perspektywy potencjalnego wystawcy z produktem Page_Editor, czekamy na informację o efektach jakie zostały osiągnięte przez firmy wystawiające się na tej imprezie.
Widzimy niewykorzystany potencjał. Jeśli organizatorzy liczą się z opinią odwiedzających i wystawców, może coś się zmieni na lepsze a jeśli nie, to trudno - świetnie ;)

polecamy materiały dostępne online