Agencja
interaktywna
Serwis internetowy dla LNB Cargill

Sklep internetowy dla LNB Cargill  

Dla lidera produkcji premiksów w Polsce wdrożony został sklep internetowy z systemem zarządzania sklepem CMS Page_Editor

Otoczenie rynkowe

Sklep internetowy to kanał sprzedaży nie wykorzysywany powszechnie wśród producentów premiksów i mieszanek pasz.

Firma LNB zecydowała się na to innowacyjne i pionierskie działanie wyznaczając specjalne grupy produktów o nazwie LONOVET.

Grupa docelowa

Sklep dedykowany został dla lekarzy weterynarzy jako grupy specjalistów najczęściej korzystających z Internetu. W sklepie wykorzystano moduły Page_Editor: E-commerce oraz Moduł Stref Chronionych dla skutecznej komunikacji z wybranymi klientami.

Zakres prac powierzonych Honki obejmował:

  • analizy otoczenia marketingowego firmy w Internecie
  • przygotowanie strategii emarketingowej
  • przygotowanie architektury informacji
  • przygotowanie makiet funkcjonalnych
  • przygotowanie projektu graficznego
  • wdrożenie systemu zarządzania sklepem CMS Page_Editor,
  • obsługa i rozwój projektu
  • utrzymanie na serwerach HONKI