Agencja
interaktywna

 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Obsługę telefonów i firmowej poczty e-mail (obsługa w języku polskim oraz angielskim)
• Przyjmowanie, rejestrację i przedkładanie korespondencji wpływającej do firmy i wychodzącej
• Tłumaczenia z języka angielskiego na polski i odwrotnie
• Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych adresowych
• Przygotowywanie ofert i prezentacji
• Przygotowywanie treści i artykułów do newsletterów, wpisów na Facebooka dla Honki oraz klientów Honki
• zarządzaniem profilami na Facebook, Blogach i Forach
• opracowywanie raportów wykonanych dla klientów prac w oparciu o system CRM
• Wystawianie i rozliczanie faktur sprzedażowych
• Prowadzenie spraw organizacyjnych i niektórych spraw kadrowych

Wymagania:
• wykształcenie wyższe licencjackie lub magisterskie
• dobra znajomość obsługi Microsoft Office (Outlook, Word, Excel i PowerPoint)
• biegła znajomość języka angielskiego
• dobra organizacja pracy, zdyscyplinowanie i systematyczność
• umiejętność komunikacji i współpracy w zespole

Dodatkowe atuty, które nas ucieszą:
• Lekkie pióro w tekstach pisanych (może prowadzisz Blog, Forum lub coś podobnego?)
• Znajomość zagadnień związanych z Internetem (portale społecznościowe, trendy e-biznesu, e-commerce itp.)
• Szerokie horyzonty
• Znajomość języka niemieckiego

Oferujemy:
• Wdrożenie i szkolenia nowej osoby szczególnie z zakresie spraw administracyjnych,
• Pracę w firmie stabilnie rozwijającej na rynku polskim i zagranicznych,
• Miłą atmosferę pracy i zdroworozsądkowe do niej podejście,
• Możliwości rozwoju różnych umiejętności niekoniecznie związanych z głównym zajęciem,
• Pracę dla ciekawych klientów w rozwijającej się branży.

Więcej informacji o firmie na: www.honki.pl  

CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać na adres biuro@honki.pl