Agencja
interaktywna
Raport MMP o polskich agencjach

Raport MMP o polskich agencjach  

W styczniu 2011 roku wzięliśmy udział w badaniu satysfakcji klientów polskich agencji interaktywnych przeprowadzonym przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie redakcji "Media&Marketing Polska". Agencje były oceniane w wielu wymiarach m.in.: oferowanie strategicznych i długofalowych rozwiązań, skuteczności prowadzonych działań, współpracy przy rozwiązywaniu problemów marketingowych, znajomości rynku klienta, zrozumienia idei zintegrowanej komunikacji jak też briefu. Wyniki w tych kategoriach osiągnęliśmy powyżej średniej a w wybranych przypadkach "dużo" powyżej średniej.

Zostaliśmy docenieni przez klientów w bardzo ważnej dla nas kategorii. Raport ujmuje to w następujący sposób:
"Klienci oceniają, że jej projekty są skuteczne, a agencja ma kompetencje do strategicznej i długofalowej współpracy."

Dziękujemy za przychylne opinie i będziemy walczyć o nagrodę publiczności w 2012 :)

 raport-agencje-interaktywne-2011
Fragment raportu. Całość udostępniamy w formie elektronicznej.

ZAMÓW RAPORT