Agencja
interaktywna
Honki na Domotex 2016

Dziesięć projektów w ramach multimedialnej obsługi marki Korner na targach Domotex 2016 w Hanowerze.  

Targi DOMOTEX (Hanower/ Niemcy) to jedna z najważniejszych na świecie imprez targowych wyposażenia wnętrz. Tym razem dla marki Korner przygotowaliśmy aplikację produktową na iPady, animacje reklamowe 3D z nowościami produktowymi, interface aplikacji na stół dotykowy wraz z treściami oraz dynamiczną animację z prezentacją kolekcji Korner.

Cel
Wyróżnienie stoiska marki Korner spośród konkurencji i zwrócenie uwagi na jej innowacyjne cechy produktów.

Wdrożone rozwiązania
Postawiono na połączenie multimediów na trzech poziomach wzroku odwiedzającego dobierając do tego sprzęt i narzędzia:
1. Poziom najwyższy - dla klientów będących w odległości od 10m do 100m od stoiska KORNER

  • Sprzęt: dwa ekrany LED nad stoiskiem (rozdzielczość 864 x 288 pikseli, wymiar fizyczny 3456 x 1152mm)
  • Narzędzia: dynamiczna animacja prezentująca logotypy kolekcji Korner wraz z hasłem reklamowym Korner


2. Poziom środkowy – dla klientów będących w odległości  od 1m do 10m od stoiska Korner

  • Sprzęt: dwa Monitory 80” na skraju stoiska (rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli)
  • Narzędzia: animacje prezentujące unikatowe cechy produktów i rozwiązania Korner


3. Poziom najniższy – dla klientów przebywających na stoisku lub w odległości do 1 m.

  • Sprzęt: cztery urządzenia tablet – model iPad Air oraz stół dotykowy 42”
  • Narzędzia: aplikacja na iPad Air z prezentacją produktów oraz aplikacja na stół dotykowy.

Efekt:
Klient zadowolony z efektów prac.

Zobacz prezentację aplikacji

Zobacz przykłady animacji