Agencja
interaktywna
EURO TYPOWANIE 2012

Euro typowanie 2012. Zaangażuj użytkowników.  

Zabawa w typowanie wyników meczów 2012

Wymyśliliśmy, przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy zabawę EUROTYP.EU polegającą na typowaniu wyników meczów mistrzostw w piłce nożnej 2012. Udział w akcji wzięli użytkownicy z całej Europy. 

Cel akcji:
Zaangażowanie klientów i kontrahentów we wspólną zabawę z okazji międzynarodowych mistrzostw w piłce nożnej.

Realizacja:
Do potrzeb akcji przygotowano mini stronę WWW zawierającą instrukcję jak dołączyć do zabawy i jak brać w niej udział. Każda mini strona zawierała delikatny branding dla każdego z klientów i silne elementy graficzne mające wzbudzić emocje wśród kibiców. Po zalogowaniu się w systemie użytkownicy typowali wyniki meczów i sprawdzali swoje miejsce w rankingu. Każdy z użytkowników codziennie otrzymywał e-mailem informację o miejscu w typowaniu.

Zapewniliśmy pełną obsługę akcji wraz ze wsparciem technicznym i merytoryczne dla gubiących loginy, hasła i itp.

Efekty:
- czas trwania akcji 40 dni,
- codzienny kontakt z marką klienta ponad 5000 zarejestrowanych użytkowników,
- 14 firm zamówiło zabawę (m.in. GENERALI, BRE BANK, SELENA, KRISPOL, AUDATEX Polska, BABY ONO).

Wnioski:
dobra zabawa nie jest zła pod warunkiem, że wszyscy traktują ją jak zabawę ;)